Tää suru-uutinen olikin jo varmaan arvattavissa.
Eli siis lopetan Hiltonien tekemisen, ja mulla on siihen montamonta syytä, en sitten tiedä onko ne hyviä vai huonoja mutta kuitenkin. Eli siis eka esimerkki, en oo tänä vuonna avannu simssiä kertaakaan. Se vois kertoo jo jotain tästä mun tänhetkisesta simssi-innostuksesta. Toiseks mulla ei ihan totta oo enää aikaa simssille, täl hetkel mul on niin monta miljoonaa muutaki asiaa jotka on kyllä jonku verran tärkeempiä, esim koulu ja isoskoulutus ja kaverit jiiänee. Kolmanneks, taidan olla ihan vaan kasvanu yli tästä simssin maailmasta, tavallaan tosi haikeeta, koska muistan vieläki ku sain mun ekan simssin joskus tokalla ja tähän juttuun liittyy mun yks hyvä kaveri, jonka kanssa ollaan vieläki ihan tosi hyviä ystäviä. Muistan kaiken vieläki ku eilispäivän.<3
 
Sit mun täytyy kiittää teitä kaikkia jotka tätä tarinaa jaksoitte joskus lukea ja piristää mun päivää kommentoimalla siihen. Olitte kyllä parhaita! Ja sit kans nää "tauot" sun muut.. Teiän takia tätä jakso kirjottaakki:)
 
Mietin yhessä vaiheessa et jos oisin jaksanu kokeilla pelaamista vielä uudestaan ja oisin siirtäny koko blogin Bloggerin puolelle (koska rehellisesti sanottuna tää vuodatus on paska), mut en sit sitäkään missään vaiheessa tehny.
En varmaan kuitenkaan nyt sitte poista Hiltoneita täältä, että jääköön ikuisiksi ajoiksi tänne Vuodatuksen kätköihin ja jos joskus sattuu joku 1% mahdollisuus että jatkan tätä taas..... No enpä usko mutta eihän sitä ikinä tiedä;) Voitte poistaa linkeistä jos haluatte, se on sitten ihan oma asianne.
 
 
Sitten kanssa mietin sitä että pitäiskö mun myydä noi mun simssit. Kun niitä on tossa vuosien aikana kertyny ja sims3kin on jo tullu, ni vois tyyliin johonki laittaa myyntiin tyyliin euron tai kaks kappale.. En kyllä tiedä haluaako niitä kukaan ostaa mutta sitten se on lähinnä no can do :D Mitäs mieltä olette?
 
Kiitos lukijoille, olitte ihania, ja olen vielä pahoillani Hiltonienkin puolesta ♥
~Waffle
 
PS. En kuitenkaan lopettanut blogien kanssa puuhailua joten jos jotakuta kiinnostaa ihan normi laiffini niin tuonne vaan :) --> www.soljanen.blogspot.com