Cecily opetteli vauhdilla puhumaan äitinsä avustuksella.

Alexia paisteli hampurilaisia ;)

Ja ei aikaakaan, kun Cecily ja Richie juhlivat syntymäpäiviään!

Ensin puhallettiin synttärikakkujen kynttilät, ja sitten taaperoista tuli . . .

. . . söpöjä lapsosia! :D Nuo Richien huulet vähän kauhistuttaa, mutta ehkä ne pienentyvät myöhemmin xD

Tässä Cecilyn ja Richien yhteinen lastenhuone.

Sinä iltana Nicole palasi maan kamaralle kummittelemaan.

Ja säikäytteli ajan kulukseen ihmisiä. Tosin Danny sai siitä hyvän muiston . . .

Eih. Torakoita. >.<" (Piha on muutenkin kyllä aika hoitamattomassa kunnossa)

Saul ryntäsi myrkyttämään tuholaisia, edes pelkät kalsarit eivät miestä pysäyttäneet. "Hyih, miten tässä nyt näin on päässyt käymään?" Saul voivotteli.

Cecily päätti ruveta opettelemaan pianon soittoa ajankulukseen.

Sillä välin Richie harrasti lukemista.

Ja aikojen alussa ostettu akvaario vihdoin täytettiin!

Mikä ihmeen juttu Hiltoneilla on hoitaa puutarhaa alusvaatteissa? No jaa, Alexia tasoitti rehottavia auringonkukkia täydessä päivänpaisteessa ulkona, kun ihmisiä kulki ohi.

Ja niin koitti Cecilyn ja Richien ensimmäinen koulupäivä!

Sillä aikaa kun lapset opiskelivat koulussa, Saulilla ja Alexialla oli mielenkiintoinen päivä; Saul päätti kokeilla pianonsoittotaitojaan, ja Alexia tanssi innokkaasti.

Hmm, näinhän tässä yleensä käy n.n"

"Totaaa, ei kai sulla ole tänään mitään työjuttuja . . ?" Alexia kysyi aamiaisella. "Ei, miten niin?" Saul kysyi hitaasti.

Ja kun kukaan muu ei ollut kotona, Saul ja Alexia pitivät vähän hauskaa peiton alla . . .

Ja jotenkin kummasti Saul sai aikaan mielenkiintoisen tulipalon (joka kyllä saatiin sammumaan) . . .

. . . ja vielä mielenkiintoisempia seurauksia, kun suihkuun oli jonoa! ;o "Lallallilliilaa . . ." Danny lauleskeli iloisesti.

Illalla sitten . . . tanssittiin? . .

"Ärh, kuka näitä kirjoja oikein jättelee ympäri kämppää?" Alexia murisi siivotessaan.

Koko perhe kiinalais-illallisella :)

Richie vietti aikaa Peni-suden kanssa.

Cecily tykkäsi paljon lukemisesta :))

"Tästä saat! Ja tästä! Kuole, paha rosvo!" Richie huusi kaksosten leikkiessä rosvoa ja poliisia. "EN!" Cecily kirkui.

"Nooouuu, mä kuolen!" "Hahaaa, hyvä voittaa aina pahan!" Richie julisti.

Cecily rakasti myös nukkekodilla leikkimistä.

Saul ja Alexia viettivät romanttista koti-iltaa < 3

"Mitä te teette?" pikku-Richie kysyi tullessaan olohuoneeseen.

"Ei mitään, rakas!" Alexia sanoi nopeasti aikuisten pompatessa istumaan. "Me - öö - leikittiin . . ?" "Mene nukkumaan poika", Saul kehotti.

"Ömm - Cec?" Richie kysyi siskoaan seuraavana aamuna.

"Mmitää . ?" Cecily mutisi kirjansa takaa.

"Mitähän äiti ja iskä oikeen leikki eilen sohvalla?"

Cecily pani kirjansa pois. "Tyhmä! Ne pussaili! Ties mihin ällöttävään sekin oisi johtanu . . ." Cecily ja sanoi ja kylmät väreet kulkivat hänen selässään.

"Ai jaa . . ."

* * *

Keskellä kuuman kesän päiviä Hiltonit päättivät ostaa uima-altaalle päivänvarjan ja sohvat.

* * *

"Hei kulta, heräähän jo", Saul sanoi. "Olet nukkunut jo monta tuntia!" Alexia avasi silmänsä unenpöppörössä. "Katso, Katri teki meille ihanat jäätelöt!"

"Katri?" Alexia hämmästyi. "Kuka Katri?"

"Kotiapulaisemme Katri, kulta", Saul sanoi kummissaan.

"Mikä helvetin kotiapulainen?!" Alexia huusi pompatessaan seisomaan.

Saulkin nousi seisomaan. "Onko kaikki hyvin, rakas? Katrihan on ollut meillä jo jonkun aikaa." Alexia perääntyi epäilevästi.

"Mitä kummaa sä oikein sepität?" Alexia tivasi vihaisesti.

"Mä just näin ihan hirveetä unta, että isä kuoli, ja se ei Luojan kiitos oo totta, ja nyt sä rupeat horisemaan jostain akasta joka muka - "

"Kulta? Dannyhan kuoli jo monta vuotta sitten."

* * *

"Huomenta, rouva Hilton!"

Mikä ämmä, Alexia ajatteli.

"Eeei, tää ei voi olla totta!" Alexia itki isänsä kuolemaa. "Mulle ei voi käydä näin!"

 

Suruaan Alexia purki kuntoillessa.

"ÄITI!" Cecily huusi keittiöstä.

"Miks IHMEESSÄ sä ostit ruuaks PIZZAA??!!"

"Sä tiedät ihan hyvin etten mä syö mitään helvetin hiilareita, ja mä oon muutenki dieetillä! Mähän sanoin sen just viime viikolla!"

Onko tuo Cecily? Minun pikku tyttöni? Alexia kysyi päässään.

"Enhän minä sitä voinut tiet - muistaa", Alexia sanoi tytölle.

"VITUN ÄÄLIÖ!"

"Mun on pakko saada röökiä. Rich, sä tuut nyt heti paikalla mun kans tupakalle", Cecily sihahti veljelleen.

"Mitä tämä on?"

Mitä mulle on tapahtumassa? Missasinko mä elämästäni monta vuotta nukkumalla?

VIIKON  KULUTTUA:

"No, mitä lääkärissä sanottin?" Saul kysyi vaimoltaan aamiasipöydässä.

"No, mulla on Amnedorma."

"Amnedorma? Mikä se on? Onko se paha?"

"Joskus kun mä nukahdan, mä saatan nähdä jonkun unen tulevaisuudesta, ja kun mä herään, niin voi olla että se on toteutunut, ja mä oonkin hypänny pitkän pätkän elämäni yli. Siis että en muista sitä, ja herään todellisuuteen joskus myöhemmin." Alexia kertoi. "Eli siis sä saatat herätä ja luulla että juuri menit nukkumaan, vaikka siitä voi olla vuosia?" Saul kysyi. "Joo", Alexia sanoi. "Amnedorman aiheuttaa yleensä tietty myrkky, ja se saattaa olla periytyvää."

Cecily ja Richie käänsivät kauhuissaan päänsä.

Tässä siis nyt valmis osa, anteeksi että kesti näin kauan n.n" Mutta seuraavaa luultavasti nopeammin :)

KOMMENTOIDA SAA :D < 3